Addiko banka najavila je da cijene usluga ostaju nepromijenjene, a u petak su na internet stranici banke objavljene informacije o uslovima i načinu apliciranja za odgodu plaćanja za klijente pogođene epidemijom korona virusa.
Inače, Addiko banka je prva reagovala na početku epidemije, te ukinula naknade za transakcije putem internet i mobilnog bankarstva, kako bi klijente dodatno motivisala da plaćanja vrše od kuće, te da ne izlaze vani.
„Naknade za Internet i mobilno bankarstvo za fizička lica su 0 KM do kraja aprila, a ne planiramo povećavati naknade ni za ostale proizvode i usluge za fizička i pravna lica. Prioritet Addiko banke je zaštiti svoje klijente i zaposlenike, da bismo se svi što jednostavnije i efikasnije nosili sa posljedicama epidemije,“ istakli su u Addiko banci.
Klijenti banke čiji su prihodi značajno pogođeni epidemijom mogu i zvanično aplicirati za odgodu plaćanja svojih kreditnih obaveza. „Način prijave zahtjeva je veoma jednostavan, u prvoj fazi za fizička lica čak bez fizičkog dostavljanja dokumentacije, kako bismo klijentima olakšali apliciranje, zaštitili ih i poštedili bespotrebnog izlaska iz njihovih domova“, kažu u Addiko banci i ističu da će svi klijenti koji apliciraju za ovu odgodu dobiti odgovor od banke u što kraćem roku, u skladu sa tehničkim mogućnostima banke.