Međunarodna organizacija ICERTIAS – International Certification Association sa sjedištem u Švajcarskoj i ove godine potvrdila je odličnu uslugu Addiko banke Banja Luka uz priznanje „Customers’ Friend – Vrhunska izvrsnost“ (eng. Superior Excellence). U pitanju je međunarodno priznanje koje se dodjeljuje kompanijama i organizacijama koje njeguju uzoran odnos prema svojim klijentima, a zahvaljujući izuzetnim rezultatima istraživanja, Addiko banka Banja Luka i ove je godine ocijenjena ovim najvišim statusom izvrsnosti.
„Svakodnevno smo fokusirani na ono što je našim klijentima zaista važno, a to je brzina realizacije usluge, te jasno i jednostavno bankarstvo. Uz maksimalnu posvećenost, sa ciljem realizacije naše krovne strategije, nastavljamo djelovati i dalje u korist krajnjih korisnika naših proizvoda i usluga – naših klijenata.“, istakla je Dijana Latinović, menadžer korporativnih komunikacija u Addiko Bank, Banja Luka, zahvalivši se u ime Addiko banke Banja Luka Švajcarskoj agenciji za istraživanje, ICERITAS, na dodijeljenom priznanju.
Visoke ocjene Addiko banka prethodno je ostvarila i statusom „Customers’ Friend – Predani izvrsnosti“ (eng. Dedicated to Excellence), dok je drugu godinu za redom prepoznat i kontinuiran rad i napredak Addiko banke Banja Luka prema klijentima, partnerima i zaposlenima. Zbog svoje iznimne usluge, Addiko banka ispunila je sve uslove u cjelosti kao nosilac prestižnog međunarodnog statusa i priznanja „Customers’ Friend – Vrhunska izvrsnost“.