Najveći komunikacijski događaj u Bosni i Hercegovini, Play Media Day će se ove godine održati u nešto drugačijem formatu, ali kao i prethodnih godina, uz Addiko Bank, koja će biti banka partner događaja. Peto izdanje Play Media Day će zbog aktuelne epidemiološke situacije biti održano kao cjelodnevna online konferencija, kojom će se objediniti najaktuelnije i najzanimljivije teme koje se tiču marketinga i komunikacija. Maja Čulig, direktorica Marketinga i Korporativnih komunikacija Addiko Grupe će predavanjem pod naslovom“Kaos menadžment ili kako smo pobijedili koronu“ podijeliti iskustva Addiko banke u dinamičnom svijetu kreativne industrije.
„Digitalizacija zauzima posebno mjesto u strategiji Addiko Grupe, a upravo digitalizacija, te dostupnost i komunikacija putem digitalnih kanala nam je omogućila da se brzo snađemo u periodu nestabilne epidemiološke situacije uzrokovane korona virusom. Imali smo sreću da smo na vrijeme prepoznali važnost ovog komunikacijskog kanala koji u svijetu definitivno zauzima prvo mjesto, a u našoj regiji se konačno prepoznaje njegova važnost. I Play Media Day je ove godine digitalan, te poziva na komunikaciju i kreativni, digitalni odgovor ovim izazovnim vremenima, i to je put koji smo odabrali i mi u Addiku“ istakla je Maja Čulig, direktorica Marketinga i Korporativnih komunikacija Addiko Grupe, te dodala da Addiko banka već drugu godinu podržava ovaj važni događaj.
Play Media Day će se održati 05.06.2020. godine a učesnici će imati pristup online predavanjima i panelima koji će se baviti različitim temama kreativne industrije. Ove godine će pored tema vezanih za medije, marketing, odnose sa javnošću ili influensere, poseban fokus biti i na prilagođavanju kriznoj situaciji.