Putem Addiko Mobile aplikacije građani od sada imaju i mogućnost da iz udobnosti svoga doma podnesu zahtjev za Addiko mKredit u iznosu od 1.000 do 50.000 KM uz rok otplate do 10 godina. Cjelokupan proces obrade kredita putem mobilne aplikacije, kako kažu iz Addiko banke Banja Luka, odvija se izrazito brzo i jednostavno.
„Neprestano mislimo na vrijeme i svakodnevicu naših postojećih i novih klijenata i zato smo u okviru digitalne transformacije Addiko banke Banja Luka omogućili građanima da apliciraju za kredit u bilo kojem momentu i gdje god se oni nalazili. Sam proces podnošenja zahtjeva za kredit traje kratko, a informacija o preliminarnom odobrenju kredita stiže za svega 3 minute. Uz samo jedan dolazak u najbližu poslovnicu i potpis već spremne dokumentacije, odobreni kredit nedugo nakon toga je na računu klijenta.“, izjavila je Milka Čađo, direktorica Odjela upravljanja proizvodima za stanovništvo u Addiko banci Banja Luka.
U proteklom periodu Addiko banka Banja Luka takođe je korisnicima Addiko Mobile usluge omogućila i biometrijske funkcionalnosti, odnosno prijavu u aplikaciju i potpis naloga identifikacijom lica ili otiskom prsta, a sve u cilju što besprijekornije zaštite podataka, kao i pojednostavljenja identifikacije. Osim toga, sve brži način života zahtijeva još bržu i efikasniju uslugu, što su prepoznali u Addiko banci Banja Luka, a i mnogobrojna istraživanja potvrđuju sve masovniju potrebu građana za korištenjem usluga digitalnog bankarstva.
„Konkretno usluge Addiko digitalnog bankarstva ove godine, u odnosu na prethodnu, koristi 35% više klijenata. U Addiko banci uslugu mobilnog bankarstva klijenti dobijaju besplatno prilikom ugovaranja tekućeg računa, a sve naknade za plaćanja putem mobilnog bankarstva su 50% povoljnije u odnosu na plaćanja na šalteru i to su samo neki od benefita zbog kojih građani sve više koriste usluge digitalnog bankarstva. Opcija podnošenja zahtjeva za Addiko mKredit putem aplikacije Addiko Mobile dodatno će umanjiti gužve u poslovnicama i u korak sa savremenim načinom života, građani praktično dobijaju bankarstvo na dlanu.“, zaključila je Milka Čađo, direktorica Odjela upravljanja proizvodima za stanovništvo u Addiko banci Banja Luka.
Klijenti Addiko banke Banja Luka prepoznali su benefite i prethodno lansiranih digitalnih usluga, te, pored usluge Addiko Mobile, sve aktivnije koriste usluge Addiko webKredit (podnošenje online zahtjeva za gotovinski kredit), Addiko Chat Banking na Viberu, Addiko EBank za fizička i pravna lica. Iz Addiko banke Banja Luka i za ubuduće najavljuju inovacije i iznenađenja za postojeće i nove klijente. Sve dodatne informacije o proizvodima i uslugama potražite na stranici addiko-rs.ba, novosti pratite na Fejsbuk stranici Addiko Bank Banja Luka, a za sva pitanja pozovite Addiko Kontakt centar na 051 951 000.