Brinemo o bezbjednosti vaših podataka

Poštovani klijenti,

za nas su vrijeme i sigurnost naših klijenata najvažniji. Budući da je tehnologija postala sastavni dio naše svakodnevice, danas je važnije nego ikada prije voditi brigu o zaštiti svog digitalnog života od sve češćih i naprednijih kibernetičkih prijetnji.

Briga o sigurnosti pristupnih podataka najvažniji je korak u zaštiti od moguće zloupotrebe vaših računa.

Addiko banka kontinuirano radi na jačanju svijesti o sigurnosti svojih klijenata, podataka i imovine, te Vas molimo da svojim razumijevanjem i saradnjom pomognete u zaštiti Vaše i naše sigurnosti.

Kako biste zaštitili svoje lične podatke ističemo da su Vaša lozinka i PIN isključivo Vaše vlasništvo i ne smiju se dijeliti ni sa kim – posebno ne sa nepoznatim osobama.

Budite svjesni mogućnosti krađe identiteta ili phishinga: imajte na umu da od Vas nikada nećemo tražiti da se autentifikujete ili potvrdite svoje podatke izvan naših sigurnih komunikacijskih kanala. To znači da zaposleni Addiko banke od Vas nikada neće tražiti da im pošaljete svoje podatke e-mailom i telefonom ili tražiti da ih ažurirate putem posrednika.

Ne vjerujte nepoznatim izvorima: ako primite e-mail ili SMS poruku od nepoznatog pošiljaoca, ne otvarajte linkove, a u slučaju da ste takav e-mail ili SMS poruku primili, molimo da nam to odmah prijavite, a poruku izbrišite.

Čuvajte lične podatke, ne dijelite svoje:

 

  • Korisničke naloge
  • Lozinke
  • PIN-ove
  • Brojeve platnih kartica
  • Sigurnosne kodove na karticama

Preporuke za bezbjednost vašeg mobilnog uređaja:

 

  • Vršite redovan bekap vašeg uređaja i podataka sa njega
  • Instalirajte softver za zaštitu od malvera i virusa na vaš uređaj
  • Isključujte bluetooth i wireless konekcije kada ih ne koristite
  • Kada instalirate nove aplikacije na svoj telefon, obratite pažnju na dozvole (permissions) koje tim aplikacijama omogućavaju da pristupe podacima na vašem telefonu
  • Instalirajte samo aplikacije koje su vam zaista neophodne
  • Aplikacije preuzimajte samo sa zvaničnih web stranica određene aplikacije ili sa zvaničnih „prodavnica“ aplikacija (poput Google Play ili App Store)
  • Ne uključujte se bez preke potrebe na javne, otvorene i nebezbjedne WiFi konekcije
  • Vršite redovno ažuriranje vašeg uređaja kako biste od proizvođača primili najnovije ispravke

U slučaju da imate pitanja ili primijetite bilo šta sumnjivo, molimo pozovite naš Kontakt centar na 051 951 000 ili nas obavijestite putem e-maila: info.rs.ba@addiko.com

Addiko Bank Banja Luka