Često postavljana pitanja sastavljamo na osnovu vašeg interesovanja. Pišite nam i dalje kako bismo vam pružili jasne i direktne odgovore.
- Za otvaranje transakcionog računa fizičkog lica, rezidenta, koji u Banci prima platu ili druge redovne i neredovne prilive (osim penzionera koji penziju primaju preko Fonda PIO RS) potrebno je: vaše lično prisustvo i važeći identifikacioni dokument, kopija lične karte.
- Za transakcioni račun studenta potrebno je vaše lično prisustvo i važeći identifikacioni dokument, kopija stranica indeksa i to stranica sa slikom i ličnim podacima i uvjerenje od visokoškolske ustanove o upisanoj godini studija za godinu u kojoj se otvara transakcioni račun.
- Za transakcioni račun penzionera koji penziju primaju preko fonda PIO RS potrebno je, vaše lično prisustvo i važeći identifikacioni dokument kopija lične karte i ček od penzije.
Za otvaranje računa nerezidentu potrebno je vaše lično prisustvo i važeći identifikacioni dokument – ovjerena fotokopija pasoša.
Prekoračenje po transakcionom računu se odobrava klijentima koji su u stalnom radnom odnosu i imaju redovne mjesečne prilive na transakcionom računu.
Addiko sigurna internet kupovina
Sve svoje Addiko Mastercard® kartice možete registrovati za Sigurnu internet kupovinu i koristiti ih na svim prodajnim mjestima, koja podržavaju Mastercard® SecureCode sistem plaćanja.
• Osigurajte da vaš računar ima instaliran najnoviji antivirusni software.
• Kupujte na poznatim i sigurnim web stranicama – ikona koja ih označava je zaključani lokot ili ključić u donjem desnom kutu ekrana.
• Ignorišite e-mail poruke u kojima se traže vaši lični podaci, šifre, PIN i sl.
• Uvijek isprintajte svoju narudžbu, uslove kupovine/povrata robe/isporuke, te adresu i telefonski broj prodajnog mjesta.
To je polisa osiguranja života, i vinkulirana je u korist Banke.
To je kamata koja se plaća na iznos kredita za razdoblje od dana isplate kredita do dana kada se kredit stavlja u otplatu. Visina interkalarne kamate obično se obračunava u visini redovne kamate iz ugovora, ukoliko nije određeno drukčije.
To je trošak obrade kreditnog zahtjeva, izražen u procentima, a izračunava se na iznos odobrenog kredita i naplaćuje jednokratno.
Odmah pozovite broj telefona našeg Kontakt centra +387 51 951 000. Naknadno dođite u poslovnicu banke koja vam je izdala karticu kako biste ispunili svoje formalne obaveze i dobili drugu karticu.
Addiko EBank i Addiko Mobile su usluge digitalnog bankarstva koje vam omogućavaju da postanete svoj lični bankar i da sami kontrolišete stanje i promet na svojim prijavljenim računima, provjerite izvode i platne naloge, platite sve vrste računa unutar domaćeg platnog prometa, izvršite kupoprodaju deviza, i niz drugih usluga, uz niže naknade. I sve to bez fizičkog dolaska u Banku te uz duplo povoljnije naknade!
Da li su vam informacije na stranici korisne?
Ne? Žao nam je zbog toga. Molimo vas pošaljite vaš predlog, kritiku ili pitanje i pomozite nam da unapredimo stranicu.
Hvala na saradnji!
Addiko Bank
Hvala Vam na Vašem mišljenju.