Kontakt centar-viši nivo kvaliteta usluge
Poštovani klijenti,
Addiko Bank a.d. Banja Luka klijentima pruža potpunu komunikacijsku podršku u vezi sa svojim uslugama, proizvodima kao i svim drugim pitanjima u odnosu klijenta i Banke kroz uslugu Kontakt centar. Svrha ovog Kontakt centra je da Vama, klijentima Addiko banke Banja Luka, olakša pristup informacijama o Banci, njenim uslugama, proizvodima i načinu poslovanja. Na ovaj način, u komunikaciji sa klijentima, Addiko banka podiže kvalitet svoje usluge na viši nivo.
Uz podršku Kontakt centra klijenti Banke imaju mogućnost da veoma brzo i jednostavno, pozivom na broj 051 951 000 ili putem e-mail adrese info.rs.ba@addiko.com, provjere sve neophodne informacije u vezi sa uslugama i proizvodima Banke te da dobiju brze, jasne i detaljne odgovore.
Radno vrijeme Addiko kontakt centra: Ponedeljak – petak: 08:00 – 18:00h
|
- sve potrebne informacije o proizvodima i uslugama banke za fizička i pravna lica,
- detaljne informacije o stanju i prometu za sve vrste računa fizičkih lica, od kredita, oročene štednje, platnih kartica, itd. (uz obavezno odobrenje kroz sistem identifikacije)
- informacije o potrebnoj dokumentaciji za otvaranje računa pravnih i fizičkih lica,
- informacije o unutrašnjem i međunarodnom platnom prometu
- informacije o tarifama i naknadama,
- informacije i podrška za korisnike kartičnih računa,
- informacije i podrška za Addiko EBank, Addiko Mobile i AddikoSMS korisnike,
- informacije o adresama i radnom vremenu svih poslovnica,
- prijave gubitka ili zloupotrebe kartice,
Zbog povjerljivosti informacija koje se budu dostavljale putem telefonske komunkacije klijenti su obavezni da dostave tačne lične podatke: Ime i prezime, ime oca, JMBG, adresu prebivališta i broj računa.
Sva pitanja, sugestije i primjedbe klijenti mogu slati i na zvaničnu e-mail adresu banke: info.rs.ba@addiko.com uz dostavljanje tačnih ličnih podataka: Ime i prezime, JMBG, adresu prebivališta i kontakt telefon.
Sva pitanja, sugestije i primjedbe klijenti mogu slati i na standardnu poštansku adresu banke: Aleja Svetog Save 13, 78 000 Banja Luka, uz dostavljanje tačnih ličnih podataka: Ime i prezime, JMBG, adresu prebivališta i kontakt telefon.
Radno vrijeme Kontakt centra radnim danima je: od 08:00 – 18:00 sati, i subotom: od 08:00 – 14:30 sati.
Molimo Vas da se dobro upoznate sa uslugama Kontakt centra te da sva buduća pitanja u odnosu sa našom bankom usmjeravate na gore navedeni kontakt telefon i adrese.
Vaša Addiko Bank a.d.
Da li su vam informacije na stranici korisne?
Ne? Žao nam je zbog toga. Molimo vas pošaljite vaš predlog, kritiku ili pitanje i pomozite nam da unapredimo stranicu.
Hvala na saradnji!
Addiko Bank
Hvala Vam na Vašem mišljenju.