VAŽNA UPUTSTVA ZA KLIJENTE
Poštovani klijenti,
putem ove stranice možete pratiti ažurne informacije o radu Banke, procesima i aktivnostima u vezi sa preventivnim mjerama i preporukama za smanjenje rizika infekcije korona virusom.
Vaša Addiko banka.
AKTUELNA OBAVJEŠTENJA
Moratorijum za otplatu kredita
Agencija za bankarstvo je definisala smjernice u vezi odgode plaćanja.
Vođenje računa, krediti i štednja
U ovom trenutku ne postoje značajne poteškoće u funkcionisanju osnovnih proizvoda i usluga Banke. S tim u vezi, Addiko Bank i dalje redovno odobrava kredite, no, imajući u vidu objektivnu situaciju i novonastale okolnosti, realno je za očekivati da dinamika prihvata i obrade kreditnih zahtjeva, može biti nešto usporenija. Naša preporuka je da koristite mogućnost online apliciranja za kredit, putem stranice Asistirana prodaja. Zaposleni Banke kontaktiraće vas u najkraćem roku, kako bi dalje procesuirali vaš zahtjev.
Obavještenje o načinu privremene isplate sredstava u Addiko Bank a.d. Banja Luka
PREPORUKA za boravak u poslovnici:
S ciljem prevencije zarazom korona virusom, značaj odgovornog ponašanja i pravilne higijene od ključnog su značaja za suzbijanje širenja epidemije. S tim u vezi želimo da vam ukažemo na preventivne mjere koje sprovodimo u Banci i pozovemo sve klijente, partnere i zaposlene da se pridržavaju zvaničnih preporuka nadležnih institucija.
OBAVEZNA UDALJENOST između klijenata i zaposlenih Banke: minimalno 1,5 metar – pridržavati se pravila za diskrecionu zonu
IZBJEGAVAJTE GUŽVU, pridržavajte se instrukcija dobijenih od strane radnika fizičkog obezbjeđenja i zaposlenih Banke
BEZ RUKOVANJA sa drugim klijentima i zaposlenima Banke – u skladu sa preporukama nadležnih organa
ZA PODIZANJE GOTOVINE KORISTITE BANKOMATE – lista dostupnih bankomata Addiko Bank u BiH
Molimo da, u skladu sa preporukama nadležnih institucija, obavezno nosite masku.
Sigurni smo da starijim osobama uvijek dajete prednost, no u vremenu posebne brige za njihovu sigurnost, molimo vas da im omogućite i posebnu prednost prilikom posjete poslovnicama Addiko Bank a.d. Banjaluka.
PREPORUKA za korištenje bankarskih usluga:
KORISTITE DIGITALNE KANALE (Addiko Mobile – mobilno bankarstvo*, Addiko EBank – internetsko bankarstvo, Addiko Chat Banking na Viberu, Online apliciranje za kredit – Asistirana prodaja isl.) ili pozovite Addiko kontakt centar 051/951 000.
*Sva plaćanja putem usluga Addiko Mobile/Addiko EBank su duplo povoljnija.
PRILIKOM PLAĆANJA ČEŠĆE KORISTITE PLATNE KARTICE kako bi se minimizirao kontakt sa novčanicama kao potencijalnim izvorom zaraze
RADNO VRIJEME POSLOVNICA
Informacije o radnom vremenu Addiko poslovnica se stalno ažuriraju. Preporučujemo da OVDE provjerite aktuelno radno vrijeme poslovnica.