Prva specijalistička banka za kreditiranje potrošača i malih i srednjih preduzeća predstavila novi vizuleni identitet i atraktivnu ponudu kredita.
Nakon uspješno sprovedene transformacije poslovnog modela u specijalističku banku za kreditiranje potrošača i malih i srednjih preduzeća, Addiko banka je predstavila i novi vizuelni identitet, te tim povodom ponudila najpovoljniji keš kredit na tržištu u iznosu do 2.000 KM, uz kamatnu stopu od svega 1% koji gradjani mogu da dobiju u istom danu kada i apliciraju za kredit.
„Tokom prošle godine sproveli smo odvažnu i sveobuhvatnu transformaciju Addiko banke, te postali prva specijalistička banka u Republici Srpskoj i regionu. To znači da ne želimo nuditi sve bankarske proizvode i biti prosječni u svemu, nego da želimo da budemo najbolji u segmentima koje smo odabrali da radimo, a to su kreditiranje potrošača i malih i srednjih preduzeća“, izjavio je Srdjan Kondić, predsjednik Uprave Addiko Banke Banja Luka koji je naglasio da su u Addiko banci pažljivo analizirali potrebe klijenata i zaključili da je klijentima veoma važna brzina i dostupnost kreditnih sredstava.
“U tom smislu smo reorganizovali proces našeg kreditnog poslovanja, implementirali napredna digitalna rješenja, te postali banka sa najbržim kreditnim procesom. To su potvrdila sva relevantna ispitivanja tržišta u Republici Srpskoj i Bosni i Hercegovini. Veliki broj keš kredita odobrimo u roku od 3 minuta, a ukupni prosjek nam je 60 minuta u odnosu na prosjek tržišta koji je dva i po dana“, istakao je Kondić.
Veliki rast broja novih klijenata
Da se strategija banke pokazala dobrom i da je transformacija uspjela, govore i podaci da nakon odličnih rezultata u 2021. godini koja je bila najuspješnija od kako postoji Addiko banka, u prva 4 mjeseca 2022. godine bilježi rast broja novih klijenata sa keš kreditom u Addiko banci za 140% u odnosu na isti period prošle godine. Plasmani u segmentu malih i srednjih preduzeća su veći za 337% u odnosu na isti period 2021. godine.
U Addiku, osim da su specijalisti, vole za sebe da kažu i da su netipični bankari. U tom smislu, osvježili su i tržišnu komunikaciju i predstavili novi brend karakter, hrčka Oskara, uz novi slogan „Vaš najbolji izbor za brze kredite“.
Novi brend karakter: hrčak Oskar
„Naš novi brend karakter, hrčak Oskar i novi slogan „Vaš najbolji izbor za brze kredite” od sada će biti glavni pokretači komunikacije o specijalističkoj strategiji Addiko banke. Oskar je netipični hrčak koji ne sakuplja, nego dijeli i koji prolazi kroz ljudske situacije bez predrasuda,“ objasnila je Dijana Latinović, menadžer za korporativne komunikacije Addiko banke, te dodala: „Misija Oskara je da sasluša klijenate i da im pomogne i uvjeren je da ljudi cijene dodatni podsticaj u svakodnevnom životu“, zaključila je Latinović
U Addiku smatraju da su ovi pokazatelji tek početak uspješne Addiko priče na domaćem tržištu, te naglašavaju da će usluge i proizvodi i dalje isključivo biti kreirani prema potrebama klijenata.