Implementacija modernih Addiko korporativnih standarda, te strategija optimizacije poslovne mreže i njenog prilagođavanja modernim Addiko korporativnim standardima, zahtijevaju rekonstrukciju poslovnica Addiko banke koje do sad nisu zadovoljavale ove visoke krijerije. Tokom proteklih nekoliko dana završeno je renovirnaje Addiko poslovnica u Foči i Nevesinju, a u novim, osvježenim prostorima Addiko poslovnica, klijentima je omogućen jednostavniji i funkcionalniji pristup bankarskim proizvodima i uslugama.
„Mi u Addiko banci cijenimo želje i potrebe naših klijenata, a vrijeme koje provode u Banci želimo učiniti ugodnim i efikasnim. Osim razvoja, poboljšanja i modernizacije naših proizvoda i usluga, veliku pažnju posvećujemo i modernom, funkcionalnom izgledu naših poslovnica, pa će tako naši zaposleni i klijenti od sada uživati u novom, još ljepšem i ugodnijem Addiko ambijentu”, istakao je Boštjan Pečenko, član Uprave Addiko Bank ad Banja Luka, i poželio dobrodošlicu klijentima Addiko banke iz Foče i Nevesinja.
Radno vrijeme poslovnica ostalo je nepromijenjeno. Addiko banka kontinuirano radi na poboljšanju izgleda poslovne mreže u Bosni i Hercegovini kako bi klijentima pružila naprednije korisničko iskustvo.