Poštovani/a,
Bezbjednost u Addiko banci shvatamo veoma ozbiljno i želimo da naši klijenti budu sigurni i zaštićeni kada koriste našu aplikaciju za elektronsko bankarstvo.
Stoga Vas podsjećamo na važne mjere koje možete da primjenite kako biste unaprijedili bezbijednost svog naloga.
- Čuvajte svoje podatke za prijavljivanje (korisničko ime i lozinku) bezbijednim
Ne dijelite ih ni sa kim i izbjegavajte pristup vašem nalogu za elektronsko bankarstvo sa javnih ili dijeljenih uređaja. Ovo će osigurati sprečavanje neovlašćenog pristupa vašem nalogu. - Održavajte svoj računar i softver ažurnim
Redovno instalirajte ažuriranja za svoj operativni sistem, pretraživač i drugi softver, kako biste otklonili poznate slabosti. Ovo će vam pomoći da zaštitite računar od malvera i drugih bezbjedonosnih prijetnji. - Budite oprezni sa phishing prevarama
Budite oprezni prilikom otvaranja linkova ili preuzimanja priloga sa nepoznatih ili sumnjivih e-poruka. Prevaranti često koriste e-poruke za krađu identiteta i kao postupak otkrivanja vaših podataka za prijavu ili ličnih podataka. Uvijek provjerite pošiljaoca i nemojte davati lične informacije osim ako niste sigurni da je to legitiman zahtjev. - Redovno nadgledajte svoj nalog
Redovno provjeravajte transakcije i stanja na vašem računu kako biste otkrili eventualne neovlašćene aktivnosti ili sumnjive transakcije. Ako primijetite bilo kakvu sumnjivu aktivnost, odmah je prijavite našem timu za korisničku podršku. - Redovno mijenjajte lozinku
Ako lozinku niste menjali u poslednjih 90 dana, razmislite o tome da je odmah obnovite kao mjeru predostrožnosti.
Ova uputstva vam pomažu da značajno smanjite rizik od ugrožavanja bezbjednosti vašeg e-banking računa i zaštitite svoje podatke.
Ako imate bilo kakvih pitanja ili nedoumica, kontaktirajte naš tim za korisničku podršku na broj 051 951 000 ili nam pišite na mail info.rs.ba@addiko.com.
Hvala Vam što ste odabrali Addiko banku za svoje elektronsko bankarstvo.
Addiko Bank a.d. Banja Luka